Prøvekjøring

PRØVEKJØRING av 1290 SUPER ADVENTURE S, 890 DUKE eller 690 SMC R.


Alt du trenger å gjøre er å sende oss en mail til post@mrexx.no
Om hvilken sykkel du vil prøve til ønsket tid.

390 DUKE 2022

KTM 390 DUKE er et rent eksempel på hva som trekker så mange til spenningen ved gatesykkel. 390 DUKE maksimerer nytelse og brukerverdi, den er lett som en fjær, kraftig og fullpakket med toppmoderne teknologi. Den vil garanterer deg en spennende tur, enten du kjemper deg gjennom den urbane jungelen eller godt i den norske skogen.

690 SMC R 2022 (ikke tilgjenglig)

KTM 690 SMC R hever standarden i supermotos-innsatsene, delvis takket være et lett chassis, en legendarisk 690 LC4-motor og en sofistikert elektronikkpakke. Håndteringen er forbedret av den nyeste fullt justerbare WP APEX-fjæringen, så alt du trenger å bekymre deg for er å fokusere på veien foran og vri gassen.

890 DUKE 2022

lc8c-motoren deler mye av sin voldsomhet med den ultraskarpe KTM 890 DUKE R. Med en hardtslående 115hk og 92Nm er dette kompakte, væskekjølte 8-ventils kraftverket den mest kompakte tvillingen i klassen.


890 ADVENTURE S 2022 (ikke tilgjenglig)

KTM 890 ADVENTURE tar de lette og sportslige egenskapene du forventer av en KTM ADVENTURE-motorsykkel for å levere en ekstremt dyktig eventyrturer - både på og utenfor asfalten. Nå med mer motorgrunt, forbedret håndtering, ekstra justerbar fjæring og rytterfokusert teknologi, er KTM 890 ADVENTURE den ultimate vei- og grusreisende.


1290 SUPER ADVENTURE S 2022

Å dekke bakken raskt og uanstrengt er det KTM 1290 SUPER ADVENTURE S er laget for. En eventyrspesifisert V-Twin med 160 hk og 138 Nm betyr at lange reiser kan enkelt gjennomføres, mens Adaptive Cruise Control og Semi-Active Suspension sammen med omarbeidet rytterfokusert ergonomi og teknologi gir smidighet og komfort på lang avstand til en helt nytt nivå. Det er et dristig påstand, men vi kommer til å gjøre det - KTM 1290 SUPER ADVENTURE S er det nye standardet.

Fantic Caballero Rally 500

Caballero-serien har en sentralrørramme av krom-molybdenstål. Dette tekniske valget favoriserer letthet igjen, og sikrer utrolig smidighet og komfort. Forgaflene er en 43 mm opp-ned FANTIC FRS, justerbar i kompresjon og forhåndsbelastning; bakopphenget er også den justerbare FANTIC FRS. De eiker 19" foran og 17" bakhjul gir den et ekte scrambler-utseende, forbedret ytterligere med monteringen av Michelin Anakee Wild knobbydekk.

Påkrevde felter merket med *

  1. Ett eller flere felter oppfyller ikke kravene
    Lagret
    Det oppstod en feil ved lagring av skjema, vennligst forsøk igjen eller ta kontakt med oss.